Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Evanescence v Praze 2018

Jedním z mnoha mých snů, bylo vidět kapelu Evanescence naživo. Po tom, co jsem viděla starší plakát festivalu Rock for People, kde mezi vystupujícími figurovali, rozhodla jsem se, že další příležitost si už ujít nenechám.

Na to, že budou letos v březnu vystupovat v Praze a ještě k tomu s orchestrem, mě začátkem roku upozornil kamarád. S dostatečným předstihem jsem se dala do rezervace lístků.
Vstupenky byly k dostání ve 3 kategoriích.
Řekla jsem si, že mi stačí zažít tu atmosféru, zazpívat si hity, užít si rocku v kombinaci s orchestrem a že nemusím mít ten nejdražší lístek.
Neříkám, že jsem o možnosti setkat se s kapelou a mít něco s jejich logem na památku, nepřemýšlela, ale zase mě napadlo, že jistě zase brzy přijedou a třeba to bude pro změnu forma klasického rockového koncertu. Ten bych si samozřejmě také nenechala uniknout.
Pro představu přidávám popis průběhu koncertu s lístkem VIP od kamaráda.
"Přijeli jsme na místo, plni očekávání.
Nechali nás ale venku na mrazu čekat celou další půlhodinu.
Poté nás s červeným nosem vpustili dovnitř, kde čekala dirigentka s oznámením, že nás vezme dovnitř na zkoušku.
Také se omluvila za to, že Amy se momentálně připravuje (nehledě na to, že jsme ji již slyšeli zpívat).
Vstoupili jsme na zkoušku, Amy si nás okamžitě všimla a nadšeně začala mávat.
Mezi námi byla cítit směsice nervozity a vzrušení, z pohledu na jednu z legend své branže.
Ale zamával jsem jí taky 
Poté pronesla větu, která mne byť nechtěně skvěle pobavila.
Zkoušela piano a pronesla: "This piano is really really dark."
Chtě nechtě jsem pod vousy pronesl: "Jsi v České republice. Tady není vše jen sluníčkové."
Nevěděl jsem přesně co od zkoušky čekat. O to více se mi otevřela ústa, když jsem uslyšel Amy zpívat.
Je jisté, že zpěváci naživo znějí jinak než ze studiových nahrávek, ale málem mi ukápla slza, když zněl její hlas kongresovým centrem, pro nás, poprvé.
Poté tu naši bandu fanoušku odvedli k plátnu na fotografování.
Tam na nás čekal i stůl s šampaňským.
Zanedlouho dorazila celá kapela v čele s Amy, která je opravdu maličká. Takové rozkošné mrně. Byla velmi mluvná oproti ostatním členům kapely a její úsměv byl nakažlivý.
Sama říkala jak má Prahu hrozně ráda a tak, tak jsem si neodpustil poznámku, že Plzeň je zkrátka město mnohem krásnější.
Lehké zamyšlení, které jí prostoupilo bylo pohlceno smíchem jejích kolegů.
Skvělý zážitek!
Cestu na koncert jsme spojili s návštěvou aquaparku, o které jsem psala v předešlém článku.
Ubytovali jsme se nedaleko Kongresového centra, kde se měl koncert odehrávat.
Po výborné večeři byl čas vyrazit vstříc dlouho očekávanému Rockovému večeru.  
Kongresové centrum je jedna z budov, které jsou opravdu výborně řešené. Hlavně co se týče velkého množství lidí, účastnící se kongresu, koncertu, nebo jiné akce.
Až po zaplnění celého sálu jsme si uvědomili, kolik lidí se tam vlastně vejde a že jsme nikde extra dlouho nečekali, netlačili se v davu a neřešili problémy, spojené s vysokým počtem lidí na jednom místě.
Koncert začal ve 20 hodin „představením“ orchestru, který nás uvítal několika klasickými skladbami.
Ve 21 hodin pomalu nastoupil orchestr, v těsném závěsu za ním kapela se zpěvačkou Amy Lee.
Zazněly klasické pecky, proložené novějšími songy.
U hitů typu Lithium, Good Enough, vždy dav zuřivě pískal a tleskal, u My Heart is Broken jsem se neubránila slzičkám štěstí.
Nejlepší bylo, že kolikrát jsme z prvních tónů nepoznali o kterou písničku se jedná. Některé se daly poznat ihned, u některých nás „mátla malá předehra“ orchestru a až poté začala samotná písnička s klasickým začátkem.
Koncert, s několika vytleskanými přídavky, byl opravdu povedeným a perfektním zážitkem.
Fanoušci a návštěvníci pojali tento specificky kombinovaný večer po svém.
Někdo přišel v riflích a mikině, někdo v typicky metalovém oblečení, jiní zase ve společenském oděvu.
Každopádně jsme si to všichni parádně užili, kapela hrála skvěle, atmosféra neopakovatelná a takhle bych mohla pokračovat dál a dál.

Už teď se těším na jejich další návštěvu u nás!

Autoři článku na koncertě

 

 

Autor: Simona Kutlwašerová | pondělí 2.4.2018 19:37 | karma článku: 7,82 | přečteno: 293x
  • Další články autora

Simona Kutlwašerová

Císařovna Elizabeth opět navštívila Plzeň

Po delší pauze nás opět čekalo představení v Novém divadle v Plzni. Moc jsem se těšila, jelikož mám velmi ráda historii a konkrétně příběh císařovny mě vždycky velmi zajímal.

4.10.2020 v 19:02 | Karma: 13,68 | Přečteno: 248x | Diskuse| Kultura

Simona Kutlwašerová

Slunce ve skle 2020 trochu jinak

Letošní ročník tohoto nádherného pivního festivalu se neobešel bez omezení, vyplývající z aktuální a všudypřítomné pandemie. Ani to ovšem nebránilo mnoha stovkám návštěvníků dorazit na tuto tradiční podzimní akci.

23.9.2020 v 18:58 | Karma: 8,32 | Přečteno: 177x | Diskuse| Kultura

Simona Kutlwašerová

Královna květin, paní jara

Měla jsem tu čest si přečíst dílo Královna květin, paní jara od nadějné autorky Leandry Sold. Můžu upřímně říct, že jsem z knihy nadšená.

12.8.2020 v 21:06 | Karma: 7,81 | Přečteno: 204x | Diskuse| Kultura

Simona Kutlwašerová

1.nákup na Košík.cz

Potřebovali jsme koupit pár věcí do domácnosti. Jelikož máme již několik zkušeností s iTesco.cz, šli jsme okamžitě s nákupním seznamem na jejich web.

15.1.2020 v 19:35 | Karma: 15,46 | Přečteno: 1020x | Diskuse| Osobní

Simona Kutlwašerová

Úchvatná Bohemian Rhapsody

Tak jsme se konečně také vydali na veleúspěšný a velice chválený snímek posledních dnů, Bohemian Rhapsody o legendární skupině Queen.

27.11.2018 v 15:08 | Karma: 10,97 | Přečteno: 345x | Diskuse| Kultura
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ruské vojsko dobylo další ves, hlásí Moskva. Padnout měla Novobachmutivka

28. dubna 2024  14:27

Sledujeme online Ruská vojska dobyla další vesnici v Doněcké oblasti na východě Ukrajiny, Novobachmutivku, uvedlo v...

TOP 09 má na ministra pro vědu a výzkum čtyři kandidáty, řekl Válek

28. dubna 2024  12:58,  aktualizováno  14:25

Na ministra pro vědu a výzkum má TOP 09 podle místopředsedy strany a ministra zdravotnictví...

V Rakousku zemřel český turista, měl nehodu při jízdě na kajaku

28. dubna 2024  14:15

Při sobotní nehodě na kajaku nedaleko rakouské obce Scheffau zemřel 36letý Čech, uvedla rakouská...

V Ostravě se střetl motorkář s dvěma vozidly, zraněním na místě podlehl

28. dubna 2024  11:15,  aktualizováno  13:29

V Ostravě na ulici Rudná poblíž křižovatky s ulicí Vratimovskou se střetl motorkář s dvěma vozidly....

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 56
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 341x
Usměvavá holka

Seznam rubrik