Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Byla jsem vloni, paráda. A závěrečnou hvězdou byl legendární Alice Cooper se svojí velkolepou show8-o

0 0
možnosti
Foto

A krome toho pogo na metalovem koncertu je zvracenost. Pogo je zalezitost punkeru

0 1
možnosti
Foto

Taky mě zaujalo to spojení metal - pogo. Za sebe říkám - proč ne? Proč mluvit o zvrácenosti? Já jsem si metalové období prožil hlavně na "Barče" (Kulturní dům Barikádníků), Arakaini, Vitaciti a spol..... Muzika OK (z pohledu tehdejších možností), ale nějak mi nesedělo to paroháčování pod pódiem. Když jsem vyzkoušel jiný styl (a teď už si po letech nevzpomenu, jestli byli první ZNC, Jasná páka nabo Původní Bureš), poznal jsem, že to je moje parketa. Nejen muzika, ale i veselé pogování. Metal jsem okamžitě opustil a až v poslední době se aspoň při občasném poslechu vracím k některým jeho současným odnožím - pagan, slavic, viking, pirate apod....

1 0
možnosti
Foto

Eluveitie nejsou Nemci ale Svycari.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS