Simona Kutlwašerová

Věčný boj s moudráky

1. 11. 2016 11:54:57
Každý to zná. Ozývají se když nemají, bolí, nechtějí přestat.. Jsou tací, kterým lékaři říkají, že na tyto zuby nemají v ústech místo, že se nemusí být patálií s nimi.. Co když se ale přeci jen objeví? Jak je to možné?

Já bohužel patřím do zmíněné skupiny. Neustále mi bylo říkáno, jak na ně nemám základ, že nejsou na rentgenu vůbec vidět, atd..
Pak se najednou objevili a začali pekelně bolet..
Asi před třemi týdny jsem si s nimi užila.. Celý víkend se klubala pravá dolníosmička a nedala pokoj ať už byl den, nebo noc.
Týden poté jsem jela na kontrolu k zubaři a hned mě objednal na stomatochirurgii k extrakci.
Řeknu vám, na to dopoledne jen tak nezapomenu..
Pondělí je dávno pryč, otok ne a ne ustoupit, bolest je chvílemi dost pekelná, no co vám budu vyprávět..
Ti co to samé již absolvovali moc dobře ví o čem je řeč.
Zařekla jsem se, že dokud nebude další z nich pobolívat, nikam nejdu..
Dobrovolně takovéhle patálie.. Pche, to určitě..
Zítra to bude týden, dle sestřičky bude otok cítit a vidět ještě tak 14 dní- Jen kdyby to tak nebolelo..
Je to velký zásah do dásně, tělo se s tím musí vypořádat a nelze se řídit ostatními.
Někdo může být v pohodě za 3 dny, někdo za měsíc.
Každopádně jsem na další průběh hodně zvědavá.
Všem které to čeká hodně sil!

Autor: Simona Kutlwašerová | karma: 13.36 | přečteno: 315 ×
Poslední články autora